Kitokia mankšta: Alternatyva bėgiojimui ir svarmenų kilnojimui

Pasakoja Paulas Ingrahamas:

Tradiciniai įprastų pratimų tikslai – sustiprinti raumenis, taip pat širdį ir kraujagysles. Geri šie tikslai, tačiau jie – ne vienintelis žmogaus fizinės sveikatos rodiklis. Jau tūkstantmečius kinai turi kur kas rafinuotesnį ir pilnesnį požiūrį į gyvybingumą: sveikas asmuo taip pat yra gracingas, ramus, išlaikantis pusiausvyrą ir suvokiantis save kaip asmenybę. Skaityti toliau

Noras numesti svorio – prasta priežastis mankštintis!

Ar mankštinatės tik tam, kad numestumėte svorio? Mičigano universitete (JAV) atliktas tyrimas rodo, kad TOKS MĄSTYMAS ŽALINGAS siekiant suformuoti ir išlaikyti ilgalaikį įprotį judėti.

Minėtasis tyrimas nustatė, kad moterys, kurių motyvacija mankštintis buvo noras suformuoti gražią figūrą, pavyzdžiui, numesti svorio ar sustangrinti kūną, mankštai skyrė 40 proc. mažiau laiko už tas, kurios mankštinosi dėl kitokių, su kūno grožiu nesusijusių priežasčių, Skaityti toliau